Praktijk Informatie
Betalingen:
Wij hebben geen contracten met verzekeraars. Wij hebben immers een behandelrelatie met u als patiënt. Vandaar dat u na de behandeling van ons direct een nota krijgt overhandigd. Deze kunt u direct naar uw verzekeraar insturen.
Wij werken met een eenmalige of doorlopende machtiging. Dit betekent dat u alleen een machtiging afgeeft voor de nota die u van ons heeft ontvangen. Dit bedrag zal dan eenmalig worden afgeschreven van uw rekening. Wij wachten ca. 2 weken tussen het uitreiken van de nota en het afschrijven hiervan. Dit geeft u de gelegenheid de nota bijtijds bij uw verzekeraar in te kunnen dienen.
Indien u een betalingsregeling wenst in verband met hoge nota’s, dan zijn wij altijd bereid hierover met u een afspraak te maken.
Het is ons beleid om geen bedragen van boven de €400,- open te laten staan. Verdere behandelingen kunnen dan beter worden opgeschort.
Bij het niet betalen van nota’s dragen wij na 1 maand de nota over aan incassobureau Medicas. Er kan dan pas weer tot behandelen worden overgegaan indien de openstaande nota’s zijn voldaan.
Parkeren:
U kunt gratis parkeren in de omgeving van Medisch Centrum Nieuwland.
Geadviseerd wordt om uw auto in de tegenoverliggende straat (Ringslang) te parkeren, of iets door te rijden en te parkeren bij de sporthal of de Boogkerk.
Op sommige tijdstippen kan het erg druk zijn (onder andere vanwege het brengen en halen van kinderen naar de naastgelegen scholen). U kunt uw auto ook kwijt in de parkeergarage onder winkelcentrum De Nieuwe Hof.
Klachten:
Wij doen ons best om iedereen te helpen zoals we zelf ook geholpen zouden willen worden. Immers, wie goed doet, die goed ontmoet.
Mochten er toch vragen, opmerkingen of zelfs klachten zijn, dan horen we dat uiteraard graag zodat we dat persoonlijk met u kunnen bespreken. Mochten we hier onverhoopt niet uitkomen, dan kunt u contact opnemen met de KNMT klachtenservice waarbij wij zijn aangesloten. U kunt hiervoor terecht op: Ontevreden over je tandarts? Dit kun je doen | KNMT